LG Optimus 7 - Első fecske

Üdv! Januárban nagy meglepetésként ért, mikor az LG-től kaptam egy vadi új Optimus 7-est tesztelésre. Ebben a mobiltelefon blogban tapasztalataimat, észrevételeimet osztom meg veletek a telefonról - mit nyújt az LG csúcskészüléke, és mit várhatunk a Windows Phone 7-től?

Friss topikok

  • szabo1987: Sziasztok! 1 hete vagyok boldog tulaja egy Optimus7-nek és olyan kérdésem lenne, hogy ha kikapcsol... (2011.09.22. 10:27) Fussunk neki megint
  • lacz58: Hello! Nyertem egy MS Office vásárlási akcióban egy LG E900 Windows 7 telefont.Tényleg nem lehet s... (2011.08.14. 12:53) WP7 - Az meg mi a szösz?
  • Ana.Ge: A 800MHz-es proci nem biztos, hogy lassabb lesz, ez már Next Gen :) (2011.04.20. 11:13) A következő WP7 alapú LG mobil
  • zUlU: @M_Peti: Ami számomra még szomorúbb, hogy egyelőre free app-okon kívül semmit nem tudok használni,... (2011.04.14. 09:42) NoDo és Mango
  • M_Peti: Igen, Gorilla Glass a képernyő, így nem kell tartani a karcoktól, kopásoktól :) Egyelőre még mindi... (2011.03.28. 09:51) Néma csend és hullaszag

Linkblog

Piaci körkép

2011.02.04. 10:14 | M_Peti | 2 komment

Címkék: windows 7 phone marketplace optimus

Egy ideje már szörfölök a Marketplace-n, erről is írok egy rövid bejegyzést most. Ugyebár az ingyenes része elérhető, a fizetős meg nem (legalábbis hazai beállítások mellett). Vannak rá megoldások, ha jól tudom, hogy elérhető legyen a fizetős része is, de a későbbiekben szívhat vele az ember, úgyhogy ezt én inkább nem próbáltam ki.

Viszont.

Ingyenes alkalmazások között is találni gyöngyszemeket, és sok fizetősnek van trial vagy lite verziója is, úgyhogy nem olyan borús a helyzet, mint a középkori feudális japánban. Maga az alkalmazáskínálat folyamatosan bővül - rá is fér, most elég karcsúcska még, főleg egy Android Markethez képest, bár tegyük hozzá, a kettő között van egy kis időbeni eltérés:) A legtöbb fontos dolgot így is beszerezhetjük, vannak nagyon csúcs játékok is, bár én nagyon hiányolok még két dolgot: Skype és valami iGo, vagy hasonló offline navigáció. Viszont ez inkább idő kérdése, későbbiek folyamán ezek is beszerezhetőek lesznek.

Van viszont egy Marketplace Search nevű program, ami kötelező a WP7 tulajoknak, ezzel ugyanis sokkal könnyebben találunk minket érdeklő applikációkat, hasznos szoftver. Kiemelném még az LG app store-t is, LG tulajok innen tölthetnek le ingyenesen jó kis progikat, érdemes átnézni, illetve a kötelezőnek mondható PDF olvasó, Facebook kliens és egyéb hétköznapi életünk során használt dolgokon kívül megemlíteném még az SMSFunPics, Fandango és Doodle God (ez utóbbi egy játék, vigyázat, függőségveszély! Ha egy időben tűnik el a barátnő és a telefon, az baj - tapasztaltam...:P) nevű szoftvertriót, próbáljátok ki őket;)

Mint már említettem, a héten megpróbálom befejezni a hivatalos tesztet, és itt mindenképpen megemlítem a fejleményeket. A szoftveres körképről most csak ennyit tudtam írni, rohanásban vagyok, de érdemes böngészni napi szinten a Marketplace-t, vannak fent meglepő dolgok...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://lgoptimus7.blog.hu/api/trackback/id/tr942637698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attek72 2011.02.07. 14:40:42

Szia!
Valaki megelőzött és írt egy tesztet a telórol az LG klub oldalon. Mondjuk nem ilyen részletes! :-)

M_Peti 2011.02.07. 14:51:15

@attek72: Igen, láttam:) Veszett +10 pont (vagy mennyi jár pluszba egy új tesztért???:P)
süti beállítások módosítása