LG Optimus 7 - Első fecske

Üdv! Januárban nagy meglepetésként ért, mikor az LG-től kaptam egy vadi új Optimus 7-est tesztelésre. Ebben a mobiltelefon blogban tapasztalataimat, észrevételeimet osztom meg veletek a telefonról - mit nyújt az LG csúcskészüléke, és mit várhatunk a Windows Phone 7-től?

Friss topikok

  • szabo1987: Sziasztok! 1 hete vagyok boldog tulaja egy Optimus7-nek és olyan kérdésem lenne, hogy ha kikapcsol... (2011.09.22. 10:27) Fussunk neki megint
  • lacz58: Hello! Nyertem egy MS Office vásárlási akcióban egy LG E900 Windows 7 telefont.Tényleg nem lehet s... (2011.08.14. 12:53) WP7 - Az meg mi a szösz?
  • Ana.Ge: A 800MHz-es proci nem biztos, hogy lassabb lesz, ez már Next Gen :) (2011.04.20. 11:13) A következő WP7 alapú LG mobil
  • zUlU: @M_Peti: Ami számomra még szomorúbb, hogy egyelőre free app-okon kívül semmit nem tudok használni,... (2011.04.14. 09:42) NoDo és Mango
  • M_Peti: Igen, Gorilla Glass a képernyő, így nem kell tartani a karcoktól, kopásoktól :) Egyelőre még mindi... (2011.03.28. 09:51) Néma csend és hullaszag

Linkblog

LG Optimus 7 - Az első tapasztalatok

2011.01.27. 14:25 | M_Peti | 9 komment

Címkék: windows mobiltelefon lg 7 phone nyereményjáték optimus

 Itt mérgelődök magamban tegnap óta, hogy miért nem vettem előbb észre az LG és a Mobilarena közös szakmai "sörözésére" invitáló blogbejegyzést, tuti elmentem volna... Ráadásul jönnek a fórumhozzászólások, mindenki jól érezte magát, lehetett nyomkodni az új Optimus 2X-et, és én erről maradtam le... Áh, mindegy. Legközelebb.

Na de maradjunk a témánál, ott tartottam, hogy kaptam egy Optimus 7-est az LG-től:) Annak rendje és módja szerint azonnal rávetettem magam. Szép, és viszonylag zsúfolt dobozban kaptam meg a készüléket kb. 2 hete, ami részben kicsit fapadosnak tűnt (tegyük hozzá, szép, átlátszó a fedele), mert a tartozékoknak nem volt külön rekeszük, azok csak úgy be voltak "dobálva" a csomagolás alsó részébe. De legalább nem úgy kellett kiműteni a kiegészítőket.

Ez legyen a legkisebb gondom, gyorsan kézbe vettem a telefont - azonnal leesett, hogy itt bizony prémium anyaghasználatról és kiváló összeszerelési minőségről van szó. Kellemes, gumiszerű (de legalábbis nem az a vékony, merev gagyi) műanyagot és - főleg a hátlapon - fémet használtak a készítők. Az illesztések mindenhol tökéletesen passzolnak, remek érzés megfogni a telót, súlyra sem semmi a kicsike, bár gyorsan megszoktam az előző telefonomhoz képest plusz tömeget.

Nagy öröm volt, hogy végre fizikai nyomógombokkal találkozom, hiányzott már, az Arénához képest főleg, ezen a téren nem szeretem magam az érintőképernyőre bízni. Aztán az első hívás lebonyolítása után koppantam is - hiába van ott a "vissza" gomb, az csak tartásra teszi a telefonhívást, letenni ugyanúgy az érintőképernyő használatával kell. Bár megjegyzem, most ebben kellemeset csalódtam, ugyanis teljesen megbízhatóan, fennakadás nélkül teszi a dolgát.

Maradjunk még viszont a külsőségeknél picit. A hasára fektetve a készüléket, gyönyörű, szál csiszolt fém hátlap néz szembe velünk, vígan hirdetve, hogy biza' a ketyere Windows Phone 7 alapokon nyugszik. Feljebb az 5 megapixeles, LED-el és tükörrel is ellátott, HD camcorder felirattal büszkélkedő fényképezőt találjuk, szép nagy fémszínű körbe ültetve. Dizájnos, az biztos. Itt jegyzem meg, előlapi kamerát ne keressünk, videotelefonálásra ugyanis nem lett felkészítve a telefon, bár nekem ez egyáltalán nem is hiányzott (a hazai percdíjaknál pláne).

Viszont nálam egyértelműen pozitívum, hogy végre tökéletesen el tudták találni az oldalsó kezelőszervek mennyiségét. Felül csak a képernyőzár/power gomb van, bal oldalon a hangerőt tudjuk szabályozni, jobb oldalon pedig az USB csatlakozó (végre!) nyílása és a kamera gyorsgombja található - bár ez utóbbi nálam picit rossz helyre került, néha előfordult, hogy akaratlanul is benyomtam, de nem annyira volt jellemző.

Egy alkalommal sikeresen le is ejtettem a készüléket (nem, nem a teszt kedvéért...:P), de örömmel konstatáltam, hogy meg se kottyant neki, bár a sarkára esett - itt látszik a kiváló minőség, egy rosszabb műanyagból épített telefon tuti, hogy szétnyílt vagy megsérült volna -, egy karcolást sem találtam sehol.

Összességében véve nagyon össze van rakva, ami jól jön, mert sajnos még nem forgalmaznak hozzá szilikon tokot, így sokat kell kibírnia, az egyszerű zsebre rakástól kezdve (ahol 1-2 alkalommal találkozhat akár kulcscsomóval is) a Holdra való kilövésig szinte minden szóba jöhet. Nyilván ez nem egy strapatelefon, de hála a komoly anyagoknak és szuper összeszerelésnek, szerintem elég sokat is kibírhat.

És a végére hagytam azt, amiért szeretem az LG mobiljait: elől-hátul fóliázott, ráadásul annyira jól meg van oldva, hogy elsőre nem is volt szembetűnő, pedig kerestem:)

Kicsit hosszúra nyúl ez a bejegyzés, úgyhogy nem is merülnék el még jobban a témában, legalább lesz mit írnom még a héten:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lgoptimus7.blog.hu/api/trackback/id/tr942618216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ana.Ge 2011.02.02. 02:16:05

Nálam a teló hátlapja érezhetôen melegszik, ilyent tapasztaltál?

M_Peti 2011.02.02. 09:19:21

Szia! Igen, nálam is melegszik, de ezen nem kell megijedni:)
A nagy teljesítményű akku miatt melegszik fel egy idő után, de gondolj csak bele milyen jól jön ez télen, a hidegben...;)

Viccet félre téve, nem egyedi jelenség, ezek a telók általában mind melegszenek.

Ana.Ge 2011.02.02. 09:30:16

Köszi a választ, bocsi, hogy ide irkálok.
Ma vettem észre, hogyha kikapcsolom a telót és úgy dugom töltőre akkor bekapcsol, illetve volt, hogy a képernyőn egy nagy elem ikonja jelent meg és 5 perc után sem akart lekapcsolni a képernyő, ez is egy feature? :)

M_Peti 2011.02.02. 09:40:49

Semmi baj:)
Igen, valszeg ott szoftveresen van rosszul megoldva valami, én mondjuk bekapcsolva szoktam tölteni, mert elég hamar 100%-ra nyomja az akkut, így felesleges este odatennem.
Windows alapú dolgokon egyébként minden feature, ezt rég tudjuk...:D Esetleg ha zavar, írj az LG-nek, de szerintem ha ez nem egyedi probléma, akkor jön majd rá javítócsomag is a jövőben...

neverDIE 2011.03.13. 19:21:25

nekem is optimus 7-em van és nagyon meg vagyok elégedve vele, én igazából azt a frissítés várom amivel már tudja kezelni a flash-t a teló. ami zavar kicsit, hogy nem lehet saját zenét betenni csengőhangnak. a másik ami zavart, de ez nem a telefon hibája, hogy azt nem mondják, hogy te hülyegyerek kapcsold ki a telon a 3g csatlakozást, ami automatice be van rajta kapcsolva, így most kijött egy 52000-res telószámla :(

M_Peti 2011.03.15. 11:15:14

@neverDIE: Miért lett 52.000-es számlád? Internet miatt?

Ha igen, vagy fizess elő normális csomagra (nekem 500 Ft-ért jön a havi 100 mega, és nagyjából mindenre elég, ha nem netezel veszettül), és ne a 3G csatlakozást kapcsolgasd (hacsak nem az üzemidőt akarod feljebb tornázni), hanem az ugyanabban a menüben található adatkapcsolatot, mivel 3G nélkül is tud mászni netre a telefon, csak lassabban.

neverDIE 2011.03.15. 16:17:19

igen a számlán az áll, hogy GPRS forgalom értékhatár alatt, kb. 38 mega ez kerül t 49000ft-ba :) tehát ha megszüntetem az adatkapcsolatot, akkor nyugott szivvel wifizhetek és nem használja a mobilnetet. Ha jól értelmeztem. Ezt a menüpontot a számla után rögtön meg is találtam, de még így sem voltam bizos, hogy ha én a lenyomom a telefonon, akkor meg is szűnik :) de remélem igen!

M_Peti 2011.03.15. 22:01:26

@neverDIE: Fuhh, akkor neked semmi netelőfizetésed nincs... Milyen szolgáltatónál vagy? Érdemes akkor szolgáltatói szinten kérni az adatkapcsolat kilövését, az a tuti...

neverDIE 2011.03.16. 17:53:07

Igen ez a mai nappal meg is történt! Egyébként teleno. Most azt próbálom elmagyarázni nekik, hogy ez a GPRS forgalom 49000-ért nem annyira az én hibám, merthogy én csak wifizttem :) na mindegy majd lesz valami mostmár legalább ki van lőve! Azért köszi az infót!
süti beállítások módosítása