LG Optimus 7 - Első fecske

Üdv! Januárban nagy meglepetésként ért, mikor az LG-től kaptam egy vadi új Optimus 7-est tesztelésre. Ebben a mobiltelefon blogban tapasztalataimat, észrevételeimet osztom meg veletek a telefonról - mit nyújt az LG csúcskészüléke, és mit várhatunk a Windows Phone 7-től?

Friss topikok

  • szabo1987: Sziasztok! 1 hete vagyok boldog tulaja egy Optimus7-nek és olyan kérdésem lenne, hogy ha kikapcsol... (2011.09.22. 10:27) Fussunk neki megint
  • lacz58: Hello! Nyertem egy MS Office vásárlási akcióban egy LG E900 Windows 7 telefont.Tényleg nem lehet s... (2011.08.14. 12:53) WP7 - Az meg mi a szösz?
  • Ana.Ge: A 800MHz-es proci nem biztos, hogy lassabb lesz, ez már Next Gen :) (2011.04.20. 11:13) A következő WP7 alapú LG mobil
  • zUlU: @M_Peti: Ami számomra még szomorúbb, hogy egyelőre free app-okon kívül semmit nem tudok használni,... (2011.04.14. 09:42) NoDo és Mango
  • M_Peti: Igen, Gorilla Glass a képernyő, így nem kell tartani a karcoktól, kopásoktól :) Egyelőre még mindi... (2011.03.28. 09:51) Néma csend és hullaszag

Linkblog

Telefont kaptam!!

2011.01.26. 14:16 | M_Peti | Szólj hozzá!

Címkék: windows mobiltelefon lg 7 phone nyereményjáték optimus

Kicsit hihetetlen még mindig az egész. Az ember ír egy tesztet, csak úgy, önmaga szórakoztatására a saját készülékéről (LG KM900 Arena volt az előd), nem nyer semmit, de aztán mégis...:)

Röviden próbálom vázolni a sztorit: indult az LG-nek egy tesztírós játéka, a "Tedd próbára az LG-t!" az LG klub oldalán. Pontgyűjtős dologról volt szó, teszteket lehetett írni LG termékekről, amikért pontokat kapott az ember, a fődíj pedig egy Optimus 7 volt, ha jól emlékszem. Inkább brahiból, mintsem komolyan, beírtam az én kis tesztemet (amit itt olvashattok, PeterM néven publikáltam), de persze az a 20 pont amit kaptam érte, nagyon messze volt még attól, hogy bármit is nyerjek vele. Több teszt pedig részemről nem is született (még egy 4 éves LG DVD íróm van)...

El is könyveltem, hogy na erről ennyit, de legalább írhattam egy tesztet:) Erre hetekkel később kaptam a hívást, kedves női hang csábított be egy csütörtöki napon az LG-hez, persze részleteket személyesen. Kicsit szkeptikus voltam, de elmentem.

Odabent az épületben, miközben várakoztam, még 2 fiatalember csatlakozott hozzám, majd megjelent egy öltönyös, szemüveges, aktatáskás úr (nem, nem a kigyúrt, kopasz fajtából), aki kedvesen beinvitált minket egy konferenciaterembe. Odabent egy mosolygós hölgy fogadott minket, aki leültetett, majd közölte, hogy örülnek nekünk, illetve az oldalukra feltöltött minőségi teszteknek, és remélik, hogy a jövőben hasonlóan jó színvonalú irományokat kapnak majd tőlünk.

Na itt már 2 másodpercenként átfutott az agyamon a "Mi a frászt keresek én itt?" kérdés. Nyerni nem nyertem a játékban, ergo nem kaphatok telefont, de a kedves hölgy mellett mégis ott figyelt a szép, fehér doboz, melyen egy gyönyörű illusztráció és elegáns betűk hirdették, hogy ebben bizony egy Optimus 7-es ücsörög.

Aztán arra gondoltam, hogy biztos azért vagyunk hárman, mert meg kell verekedni érte - hirtelen azon kezdett el járni az agyam, hogyan használhatom fegyverként a zsebemben lapuló 2 szem rágógumit és a táskámban lévő üres üdítősüveget...

Szerencsére, a hölgy még azelőtt a tárgyra tért, mielőtt üvöltő kamikaze módra megtámadtam volna a mellettem ülőket: a készülék az enyém, mivel én írtam tesztet mobiltelefon kategóriában, a többiek tesztkészüléke pedig kint várja őket a bemutatóteremben. Aztán gyorsan hozzátette: nem akar ferdíteni, a tesztekért cserébe megtarthatjuk a kütyüket (egyébiránt egy LCD monitor és egy házimozi szett talált gazdára még azon az délutánon)!

Ekkor már elkezdtem gondolkodni azon, hogy biztos az aznapi kínai kajában volt valami bódítószer, amiért ezt hallucinálom, az az illatos-omlós csirke amúgy is gyanús volt (bár a kínai kaja mikor nem az?:P).

De nem volt vége. Aláíratták velünk a szerződéseket (melyben egyébként nem volt kisbetűs rész), aztán közölték, hogy várni kellene még egy kicsit, mert lejönne az igazgató úr, és készülne pár fénykép is.

Le is jött, jót beszélgettünk még kb. fél órán keresztül, általános volt a jókedv, széles vigyor ült mindenki arcán - a legszélesebb talán az enyémen lehetett -, elkészültek a képek, majd jó hangulatban köszöntünk el egymástól...

Összességébe véve egyrészt még mindig elég nehéz elhinni a dolgot, sosem kaptam még így semmit - de lássuk be, ilyenek is vannak, csak kicsit hihetetlen a dolog főleg, ha velem történik.

Másrészt pedig gratulálok az LG-nek és most nem a telefon miatt, hanem az ötletért - rájöttek, hogy a tudatos vásárlók száma egyre nő, akik mielőtt megvesznek valamit, véleményeket, teszteket böngésznek, ők pedig készek nyitni ilyen formában is a közösség felé. Nyomatékosan elmondták nekünk ott a helyszínen, hogy nem egy ajnározó tesztet várnak, azt ők is meg tudnák írni - azt várják, hogy felhasználói szemmel értékeljük a termékeiket, mit tud nyújtani nekünk az a mindennapi használat során.

Ezzel most nagy piros pontot érdemelt ki nálam a távol-keleti gyártó, hogy mernek nyitni, mernek a felhasználókra hagyatkozni, kiváló húzás, és bátor dolog! A jövő meg majd eldönti, hogy ötletnek is jó volt-e:) De ha nem lustulnak el, hanem a legjobbat akarják nyújtani, és az elégedett vásárló a céljuk, akkor nagyon nem foghatnak mellé!

A készüléket pedig azóta is használom, és a "nagy teszt" előtt, amolyan bemelegítés szinten megírom majd ide a tapasztalataimat róla, lehet figyelni a blogot, az első részletek hamarosan érkeznek...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://lgoptimus7.blog.hu/api/trackback/id/tr552615359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása